|
Vyučující
|
-
Mertlová Ivana, Mgr.
-
Volena Jiří, Mgr.
-
Rottenbornová Markéta, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
1. Course information. Talking about design. 2. Signs of the times. Prepositions and adverbs of place. 3. The worst-designed thing you've every noticed - TED talk video. Presentation skills - Numbering key points. 4. Sources of inspiration. Talking about an inspirational person. 5. Reported speech. Getting advice. Inspiring lives. 6. How a boy became an artist - TED talk video. Presentation skills - Using your voice effectively. A word of inspiration. 7. Ethical food choices. Sustainable chef. 8. Will for predictions. Discussing the future. Leather from the lab. 9. Leather and meet without killing animals - TED talk video. Presentation skills - Creating effective slides. Arguing for and against. 10. Features of a city. Talking about where you live. Students' presentations. 11. Phrasal verbs. Talking about places to go. Describing your city. Students' presentations. 12. It's our city. Let's fix it - TED talk video. Presentation skills - Using anecdotes. Students' presentations. 13. Course evaluation.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Skupinová výuka, Diskuse, Dialogická výuka, Výuka podporovaná multimédii, Seminární výuka, Samostatná práce studentů
- Příprava na dílčí test [2-10]
- 10 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Příprava na souhrnný test [6-30]
- 16 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| popsat události v přítomnosti |
| identifikovat budoucí časy |
| identifikovat vztažné věty |
| rozlišit počitatelná a nepočitatelná podstatná jména |
| charakterizovat některé prezentační dovednosti |
| rozlišit přítomný prostý a průběhový čas |
| Odborné dovednosti |
|---|
| vystihnout hlavní smysl krátkých, jasných a jednoduchých sdělení v rámci známých témat |
| vyhledat určité informace v krátkých a jednoduchých textech |
| požádat o informaci |
| shrnout hlavní smysl jednoduchých sdělení |
| správně tvořit věty v přítomnosti, minulosti a budoucnosti |
| správně použít první a druhý kondicionál |
| popsat místo, ve kterém žije |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| rozlišit předložky a příslovečná určení místa |
| rozlišit formu nepřímé řeči |
| identifikovat slova týkající se jídla |
| idetifikovat použití will pro předvídání |
| identifikovat prvky designu |
| charakterizovat prvky úspěchu |
| identifikovat frázová slovesa |
| Odborné dovednosti |
|---|
| popsat město |
| číslovat klíčové body v prezentaci |
| vyjádřit radu |
| vyjádřit nejistotu |
| použit efektivně hlas v prezentaci |
| popsat inspirativního člověka |
| diskutovat o budoucnosti |
| vytvořit efektivní slidy |
| popsat budoucnost jídla |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Skupinová výuka, |
| Samostatná práce studentů, |
| Diskuse, |
| Seminární výuka (diskusní metody), |
| Kooperativní výuka, |
| Cvičení (praktické činnosti), |
| E-learning, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Seminární výuka (diskusní metody), |
| Cvičení (praktické činnosti), |
| E-learning, |
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Samostatná práce studentů, |
| Demonstrace dovedností, |
| Prezentace práce studentů, |
| Diskuse, |
| Kooperativní výuka, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Seminární výuka (diskusní metody), |
| E-learning, |
| Skupinová výuka, |
| Samostudium, |
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Diskuse, |
| Demonstrace dovedností, |
| Kooperativní výuka, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Seminární práce, |
| Individuální prezentace, |
| Průběžné hodnocení, |
| Sebehodnocení, |
| Formativní hodnocení, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Individuální prezentace, |
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Seminární práce, |
| Průběžné hodnocení, |
| Sebehodnocení, |
| Formativní hodnocení, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Seminární práce, |
| Průběžné hodnocení, |
| Individuální prezentace, |
| Sebehodnocení, |
| Formativní hodnocení, |
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
|
Doporučená literatura
|
-
Bohlke David with Stephanie Parker. Keynote Pre-intermediate Student's Book.
|