Vyučující
|
-
Drechslerová Patricie, Mgr.
-
Tichý Tomáš, Mgr.
-
Kováříková Renata, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
1. Course information. Talking about design. 2. Signs of the times. Prepositions and adverbs of place. 3. The worst-designed thing you've every noticed - TED talk video. Presentation skills - Numbering key points. 4. Sources of inspiration. Talking about an inspirational person. 5. Reported speech. Getting advice. Inspiring lives. 6. How a boy became an artist - TED talk video. Presentation skills - Using your voice effectively. A word of inspiration. 7. Ethical food choices. Sustainable chef. 8. Will for predictions. Discussing the future. Leather from the lab. 9. Leather and meet without killing animals - TED talk video. Presentation skills - Creating effective slides. Arguing for and against. 10. Features of a city. Talking about where you live. Students' presentations. 11. Phrasal verbs. Talking about places to go. Describing your city. Students' presentations. 12. It's our city. Let's fix it - TED talk video. Presentation skills - Using anecdotes. Students' presentations. 13. Course evaluation.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Skupinová výuka, Diskuse, Dialogická výuka, Výuka podporovaná multimédii, Seminární výuka, Samostatná práce studentů
- Příprava na dílčí test [2-10]
- 10 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Příprava na souhrnný test [6-30]
- 16 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
popsat události v přítomnosti |
identifikovat budoucí časy |
identifikovat vztažné věty |
rozlišit počitatelná a nepočitatelná podstatná jména |
charakterizovat některé prezentační dovednosti |
rozlišit přítomný prostý a průběhový čas |
Odborné dovednosti |
---|
vystihnout hlavní smysl krátkých, jasných a jednoduchých sdělení v rámci známých témat |
vyhledat určité informace v krátkých a jednoduchých textech |
požádat o informaci |
shrnout hlavní smysl jednoduchých sdělení |
správně tvořit věty v přítomnosti, minulosti a budoucnosti |
správně použít první a druhý kondicionál |
popsat místo, ve kterém žije |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
rozlišit předložky a příslovečná určení místa |
rozlišit formu nepřímé řeči |
identifikovat slova týkající se jídla |
idetifikovat použití will pro předvídání |
identifikovat prvky designu |
charakterizovat prvky úspěchu |
identifikovat frázová slovesa |
Odborné dovednosti |
---|
popsat město |
číslovat klíčové body v prezentaci |
vyjádřit radu |
vyjádřit nejistotu |
použit efektivně hlas v prezentaci |
popsat inspirativního člověka |
diskutovat o budoucnosti |
vytvořit efektivní slidy |
popsat budoucnost jídla |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Výuka podporovaná multimédii, |
Skupinová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Kooperativní výuka, |
Cvičení (praktické činnosti), |
E-learning, |
Odborné dovednosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Cvičení (praktické činnosti), |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Samostatná práce studentů, |
Demonstrace dovedností, |
Prezentace práce studentů, |
Diskuse, |
Kooperativní výuka, |
Obecné způsobilosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
E-learning, |
Skupinová výuka, |
Samostudium, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Diskuse, |
Demonstrace dovedností, |
Kooperativní výuka, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Individuální prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Formativní hodnocení, |
Odborné dovednosti |
---|
Individuální prezentace, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Formativní hodnocení, |
Obecné způsobilosti |
---|
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
Individuální prezentace, |
Sebehodnocení, |
Formativní hodnocení, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Doporučená literatura
|
-
Bohlke David with Stephanie Parker. Keynote Pre-intermediate Student's Book.
|