Vyučující
|
-
Kováříková Renata, Mgr.
-
Říhová Vlasta, Bc.
|
Obsah předmětu
|
1. Course information. Unit 1 - TED TALK - Life lesson from a volunteer firefighter. Presentation skills - Being authentic 2. Unit 1 - present simple, adverbs of frequency. Skills for the 21st century. Job description. 3. Unit 2 - TED TALK - How to start a movement. Presentation skills-Beggining and ending. Pr.simple and continuous. 4. Unit 2 - Identifying trends. Relationships. Formal and Informal emails. 5. Unit 3 - TED TALK - An escape from poverty. Presentation skills- Persuasion. Countable and uncountable nouns. 6. Unit 3 - Teaching financial literacy. Everyday conversations. Writing a report. 7. Unit 4 - TED TALK -Don't eat a marshmallow. Present. skills - Body movement, gestures. Past simple+continuous. 8. Unit 4 - Paid to succeed. Prepositional phrases. Writing - Prepositions in messages. 9. Unit 5 - TED TALK-3 ways to lose control of your brand. Present.skills-Using slides. Comparatives and superlatives 10. Unit 5 - The power of the crowd. Asking for opinions. Writing a customer review. 11. Unit 6 - TED TALK - Talk nerdy to me. Present.skills - Engaging with your audience. Verb patterns. 12. Unit 6 - Why we don't listen anymore. Small talk phrases. Writing short emails. 13. Course evaluation.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
E-learning, Skupinová výuka, Diskuse, Dialogická výuka, Výuka podporovaná multimédii, Seminární výuka, Samostatná práce studentů
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 10 hodin za semestr
- Příprava na dílčí test [2-10]
- 16 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
rozlišit slovesné tvary pro nepřímou řeč |
identifikovat budoucí čas |
identifikovat frázová slovesa |
rozlišit použití will pro vytváření nabídek a popis možných budoucích událostí |
identifikovat příslovce a příslovečné fráze |
identifikovat předpřítomný čas |
rozlišit rod činný a trpný |
Odborné dovednosti |
---|
vystihnout hlavní smysl poslechových sdělení v rámci známých témat |
vyhledat relevantní fakta a informace v krátkých, jednoduchých textech |
odhadnout smysl jednoduchých slov z kontextu |
jednoduše popsat situace v rámci známých témat |
popsat inspirativní osobu |
efektivně používat hlas v prezentacích |
diskutovat o budoucnosti |
určit hlavních myšlenek v rychlém projevu |
vytvořit efektivní slidy |
popsat rysy města |
naplánovat událost |
mluvit o přírodě |
diskutovat o objevech |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
identifikovat předpřítomný čas |
rozlišit podmětnou a předmětnou otázku |
rozlišit přítomný čas prostý a průběhový |
identifikovat počitatelná a nepočitatelná podstatná jména |
rozlišit minulý čas prostý a průběhový |
identifikovat druhý a třetí stupeň přídavných jmen |
rozpoznat slovesné vzory s -ing nebo infinitivem |
rozlišit formální a neformální email |
identifikovat marketingová slovní spojení |
Odborné dovednosti |
---|
popsat různé druhy profesím kariéru |
popsat studia |
diskutovat na téma trendy, zvyky |
adekvátně začít a ukončit prezentaci |
vysvětlit finanční záležitosti |
používat gesta při prezentaci |
sdělit svůj názor, zeptat se na názor |
vést nezávaznou konverzaci |
napsat formální i neformální email |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Skupinová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Kooperativní výuka, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Odborné dovednosti |
---|
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Diskuse, |
Kooperativní výuka, |
Skupinová výuka, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Obecné způsobilosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Demonstrace dovedností, |
Skupinová výuka, |
Kooperativní výuka, |
Diskuse, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Formativní hodnocení, |
Test, |
Individuální prezentace, |
Odborné dovednosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Formativní hodnocení, |
Test, |
Individuální prezentace, |
Obecné způsobilosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Formativní hodnocení, |
Test, |
Individuální prezentace, |
Doporučená literatura
|
-
Dummett, Paul; Stephenson, Helen; Lansford, Lewis. Keynote Intermediate Student's Book. .
|