|
Vyučující
|
-
Rottenbornová Markéta, Mgr.
-
Vaňková Kateřina, Mgr.
-
Volena Jiří, Mgr.
|
|
Obsah předmětu
|
1. Course information. Unit 1 - TED TALK - Life lesson from a volunteer firefighter. Presentation skills - Being authentic 2. Unit 1 - present simple, adverbs of frequency. Skills for the 21st century. Job description. 3. Unit 2 - TED TALK - How to start a movement. Presentation skills-Beggining and ending. Pr.simple and continuous. 4. Unit 2 - Identifying trends. Relationships. Formal and Informal emails. 5. Unit 3 - TED TALK - An escape from poverty. Presentation skills- Persuasion. Countable and uncountable nouns. 6. Unit 3 - Teaching financial literacy. Everyday conversations. Writing a report. 7. Unit 4 - TED TALK -Don't eat a marshmallow. Present. skills - Body movement, gestures. Past simple+continuous. 8. Unit 4 - Paid to succeed. Prepositional phrases. Writing - Prepositions in messages. 9. Unit 5 - TED TALK-3 ways to lose control of your brand. Present.skills-Using slides. Comparatives and superlatives 10. Unit 5 - The power of the crowd. Asking for opinions. Writing a customer review. 11. Unit 6 - TED TALK - Talk nerdy to me. Present.skills - Engaging with your audience. Verb patterns. 12. Unit 6 - Why we don't listen anymore. Small talk phrases. Writing short emails. 13. Course evaluation.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
E-learning, Skupinová výuka, Diskuse, Dialogická výuka, Výuka podporovaná multimédii, Seminární výuka, Samostatná práce studentů
- Příprava prezentace (referátu) [3-8]
- 10 hodin za semestr
- Příprava na dílčí test [2-10]
- 16 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| rozlišit slovesné tvary pro nepřímou řeč |
| identifikovat budoucí čas |
| identifikovat frázová slovesa |
| rozlišit použití will pro vytváření nabídek a popis možných budoucích událostí |
| identifikovat příslovce a příslovečné fráze |
| identifikovat předpřítomný čas |
| rozlišit rod činný a trpný |
| Odborné dovednosti |
|---|
| vystihnout hlavní smysl poslechových sdělení v rámci známých témat |
| vyhledat relevantní fakta a informace v krátkých, jednoduchých textech |
| odhadnout smysl jednoduchých slov z kontextu |
| jednoduše popsat situace v rámci známých témat |
| popsat inspirativní osobu |
| efektivně používat hlas v prezentacích |
| diskutovat o budoucnosti |
| určit hlavních myšlenek v rychlém projevu |
| vytvořit efektivní slidy |
| popsat rysy města |
| naplánovat událost |
| mluvit o přírodě |
| diskutovat o objevech |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| identifikovat předpřítomný čas |
| rozlišit podmětnou a předmětnou otázku |
| rozlišit přítomný čas prostý a průběhový |
| identifikovat počitatelná a nepočitatelná podstatná jména |
| rozlišit minulý čas prostý a průběhový |
| identifikovat druhý a třetí stupeň přídavných jmen |
| rozpoznat slovesné vzory s -ing nebo infinitivem |
| rozlišit formální a neformální email |
| identifikovat marketingová slovní spojení |
| Odborné dovednosti |
|---|
| popsat různé druhy profesím kariéru |
| popsat studia |
| diskutovat na téma trendy, zvyky |
| adekvátně začít a ukončit prezentaci |
| vysvětlit finanční záležitosti |
| používat gesta při prezentaci |
| sdělit svůj názor, zeptat se na názor |
| vést nezávaznou konverzaci |
| napsat formální i neformální email |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| E-learning, |
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Skupinová výuka, |
| Samostatná práce studentů, |
| Diskuse, |
| Kooperativní výuka, |
| Analyticko-kritická práce s textem, |
| Seminární výuka (diskusní metody), |
| Odborné dovednosti |
|---|
| E-learning, |
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Demonstrace dovedností, |
| Diskuse, |
| Kooperativní výuka, |
| Skupinová výuka, |
| Analyticko-kritická práce s textem, |
| Seminární výuka (diskusní metody), |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Seminární výuka (diskusní metody), |
| E-learning, |
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Analyticko-kritická práce s textem, |
| Demonstrace dovedností, |
| Skupinová výuka, |
| Kooperativní výuka, |
| Diskuse, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Průběžné hodnocení, |
| Sebehodnocení, |
| Formativní hodnocení, |
| Test, |
| Individuální prezentace, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Průběžné hodnocení, |
| Sebehodnocení, |
| Formativní hodnocení, |
| Test, |
| Individuální prezentace, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
| Průběžné hodnocení, |
| Sebehodnocení, |
| Formativní hodnocení, |
| Test, |
| Individuální prezentace, |
|
Doporučená literatura
|
-
Dummett, Paul; Stephenson, Helen; Lansford, Lewis. Keynote Intermediate Student's Book. .
|