Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. Course information. Supporting opinions. Auxiliary verbs. 2. Predicative adjectives. Present tenses review. Questions about families. 3. Future forms revision. Being optimistic. 4. Suffix -able. Future perfect and continuous. Personal goals. 5. Generalising and making exceptions. Questions review. Agreeing and disagreeing. 6. Prefix -mis. The definite article. 7. Narrative tenses. Metaphors: honesty and dishonesty. 8. Typical mistakes in English. 9. Collocations for the natural world. Vocabulary: land. 10. Amazing ocean facts. Present perfect tenses. Modals of speculation. 11. Magical places. Impersonal passive. Revision.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Příprava na dílčí test [2-10]
- 10 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Příprava na souhrnný test [6-30]
- 16 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
rozlišit počitatelná a nepočitatelná podstatná jména |
rozlišit druhý a třetí kondicionál |
identifikovat slovesa pojící se s gerundiem a s infinitivem |
rozlišit použití modálních sloves pro přítomnost a minulost |
identifikovat druhy vztažných vět |
rozlišit druhy minulých a předminulých časů |
rozpoznat členy |
rozpoznat frázová slovesa |
zvolit vhodné jazykové prostředky pro vyjádření vlastních názorů a argumentů |
používat správnou výslovnost a intonaci |
Odborné dovednosti |
---|
správně používat druhý a třetí kondicionál |
správně používat minulé časy |
vyjádřit kompliment, lítost |
adekvátně reagovat v různých formálních i neformálních situacích |
napsat esej |
používat správné fráze ve formálním i neformálním telefonickém rozhovoru |
vhodně konverzovat o oblíbeném filmu, knize, divadelním představení, výstavě |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
rozlišit pomocná slovesa pro přítomné, minulé, předpřítomné a předminulé časy |
identifikovat slovesné tvary pro vyjádření budoucnosti |
identifikovat předbudoucí a budoucí průběhový čas |
vyjmenovat druhy civilizačních chorob |
vyjádřit jistotu a nejistotu |
identifikovat slova s předponou "mis" |
identifikovat metafory |
vyjmenovat modální slovesa pro vyjádření spekulací |
identifikovat určitý člen ve složitějším textu |
Odborné dovednosti |
---|
shrnout informace ze složitějšího textu |
popsat rodinné vztahy |
vyjádřit názor na civilizační problémy |
vyprávět komplikovanější příběh v minulosti |
vyjádřit souhlas a nesouhlas |
opravit typické chyby v angličtině |
vyhledat informace v novinovém článku |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Skupinová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Kooperativní výuka, |
Odborné dovednosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Diskuse, |
Kooperativní výuka, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Samostatná práce studentů, |
Obecné způsobilosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Kooperativní výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Demonstrace dovedností, |
Diskuse, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Seminární práce, |
Sebehodnocení, |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Formativní hodnocení, |
Odborné dovednosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Formativní hodnocení, |
Obecné způsobilosti |
---|
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Formativní hodnocení, |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Doporučená literatura
|
-
Clanfield, L., Benne R.R. Global upper intermediate. London, 2011. ISBN 978-0-230-03318-4.
|