Předmět: Angličtina B8

« Zpět
Název předmětu Angličtina B8
Kód předmětu UJP/AB8
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia 3
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 4
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Kováříková Renata, Mgr.
Obsah předmětu
1. TED Talk - The sore problem of prosthetic limbs. Presentation skills - Taking the audience on the journey. Passive. Developing new technology. 2. Innovative approaches. The real value of digital tools. Online operations. 3. TED Talk - Work-life balance. Presentation skills - Pace and emphasis. Verb patterns with -ing and infinitive. 4. Leisure time around the world. Taking a break. 5. TED talk - Doodlers, unite! Presentation skills - Supporting key points with slides. Relative clauses. Looking for inspiration. 6. Agreeing to differ. Launching a new project. 7. Ted talk - 5 ways to listen better. Presentation skills - Body movement and gesture. Reported speech. How can I help? 8. Cross-cultural awareness. Helplines. 9. TED talk - Cloudy with a chance of joy. Presentation skills - Being enthusiastic. Articles. Resources. 10. International movements. Making enquiries. 11. TED talk - Dare to disagree. Presentation skills - Using pauses. Third conditional. Moments of change. 12. A letter to my younger self. Managing change.

Studijní aktivity a metody výuky
  • Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40] - 20 hodin za semestr
  • Kontaktní výuka - 26 hodin za semestr
  • Příprava na souhrnný test [6-30] - 13 hodin za semestr
  • Příprava na zkoušku [10-60] - 35 hodin za semestr
  • Příprava na dílčí test [2-10] - 10 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
rozlišit pomocná slovesa pro přítomné, minulé, předpřítomné a předminulé časy
vyjmenovat spojení spojená s kariérou
identifikovat formy budoucích časů a jejich použití
identifikovat předpřítomná čas prostý a průběhový
identifikovat narativní časy
identifikovat přítomný a minulý trpný rod
identifikovat první a druhý kondicionál
vyjmenovat slovní zásobu týkající se financí
rozlišit formální a neformální jazyk v psaném projevu
rozlišit would a used to pro popis zvyku v minulosti
Odborné dovednosti
shrnout informace ze složitějších textů
popsat spojení týkající se práce a kariery
vyjádřit názor na úspěch a neúspěch
vyjádřit budoucí plány
popsat výzkum na trhu
napsat krátký online medailónek
zažádat o práci
podpořit své argumenty
napsat zápis ze schůzky
discuss ethical awareness
Obecné způsobilosti
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje,
Výsledky učení
Odborné znalosti
popsat technologie v každodenním životě
rozlišit používání gerundia a infinitivu
identifikovat nepřímou řeč
identifikovat trpbný rod
rozlišit počitatelná a nepočitatelná podstatná jména
rozlišit druhy přízvuku v daných výrazech
identifikovat adjektiva týkající se popisu osobnosti
Odborné dovednosti
plynule přecházet z tématu na jiné téma
vysvětlit možnosti uvedení produktu na trh
shrnout informace ze složitějšího odborného textu
poradit si s neznámými slovíčky
vysvětlit mezikulturní povědomí
různými způsoby vyjádřit pozitivní postoje
porozumění rychlé řeči
interpretovat názor na work-life balance
doložení klíčových bodů pomocí slidů
Obecné způsobilosti
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých,
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Seminární výuka (diskusní metody),
Výuka podporovaná multimédii,
Skupinová výuka,
Diskuse,
Samostatná práce studentů,
Kooperativní výuka,
Odborné dovednosti
Seminární výuka (diskusní metody),
Výuka podporovaná multimédii,
Demonstrace dovedností,
Diskuse,
Kooperativní výuka,
Skupinová výuka,
Samostatná práce studentů,
Obecné způsobilosti
Seminární výuka (diskusní metody),
Výuka podporovaná multimédii,
Demonstrace dovedností,
Skupinová výuka,
Samostatná práce studentů,
Kooperativní výuka,
Diskuse,
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Průběžné hodnocení,
Seminární práce,
Ústní zkouška,
Sebehodnocení,
Vzájemné hodnocení studentů,
Formativní hodnocení,
Individuální prezentace,
Odborné dovednosti
Seminární práce,
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Průběžné hodnocení,
Ústní zkouška,
Sebehodnocení,
Vzájemné hodnocení studentů,
Formativní hodnocení,
Individuální prezentace,
Obecné způsobilosti
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Seminární práce,
Průběžné hodnocení,
Sebehodnocení,
Vzájemné hodnocení studentů,
Formativní hodnocení,
Ústní zkouška,
Individuální prezentace,
Doporučená literatura
  • Stephenson Helen. Keynote upper intermediate. ISBN 978-1-305-39913-6.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr