Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. týden. Úvod, informace o studiu. 7.1 Prototypes 2. týden. 7.2 Comparisons; 7.3 Products 3. týden. How to Give a Presentation; Doplňkový materiál: Apps to Support Ergonomics 4. týden. 8.1 Theft; 8.2 Security 5. týden. 8.3 Emergency; HW (self-study): Review UNIT D 6. týden. 9.1 Proposals; 9.2 Definitions 7. týden. 9.3 Contracts; 10.1 Plans 8. týden. 10.2 Reports; Doplňkový materiál: Describing and Interpreting Visual Information 9. týden. 10.3 Methods; HW (self-study): Review UNIT E 10. týden. 11.1 Investigations; 11.2 Reports 11. týden. 11.3 Communication; 12.1 Projects 12. týden. 12.2 Performance; 12.3 Innovations; HW (self-study): Review UNIT F 13. týden. Závěrečný test
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
E-learning, Skupinová výuka, Kooperativní výuka, Samostudium studentů, Cvičení
- Příprava na souhrnný test [6-30]
- 10 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v magisterském studijním programu [5-100]
- 20 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
- utvořit trpný rod způsobových sloves |
- utvořit minulý prostý čas |
- utvořit vedlejší vztažnou větu |
- utvořit gerundium |
- utvořit přítomné a minulé příčestí |
- utvořit minulý trpný rod |
- utvořit podmínkovou větu prvního typu |
- utvořit otázku doplňovací |
- rozpoznat jednotlivé části abstraktu |
- utvořit budoucí prostý čas |
- utvořit předpřítomný prostý čas |
- utvořit přítomný průběhový čas |
- utvořit přítomný prostý čas |
Odborné dovednosti |
---|
- popsat děje probíhající v současnosti |
- porovnat vlastnosti věcí jednoduchým způsobem |
- vysvětlit cíle/důvody činnosti |
- činit návrhy, bezpečnostní opatření a formulovat varování |
- popsat následné děje |
- popsat funkci přístroje |
- vyjmenovat součásti stroje |
- podat pokyny k použití stroje |
- jednoduchým způsobem vyjádřit příčinu a následek |
- popsat děje dokončené v minulosti |
- projednat otázky bezpečnosti práce |
- pohovořit o nových technologiích a posledním vývoji v elektroinženýrství |
Obecné způsobilosti |
---|
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
Mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce. |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
- utvořit vazbu modálních sloves s minulým (dokonavým) infinitivem |
- rozlišit mezi přímou a nepřímou otázkou |
- utvořit jmenné fráze pomocí spojovníku |
- rozlišit mezi určujícími a neurčujícími vztažnými větami |
- utvořit rozvité jmenné fráze s využitím přívlastku shodného a neshodného |
- utvořit podmínku III. typu (tzv. nereálná podmínka v minulosti) |
- utvořit minulý čas způsobových sloves |
- analyzovat strukturu krátké slovní prezentace |
Odborné dovednosti |
---|
- porovnat vlastnosti věcí různými způsoby |
- vysvětlit laikovi technický princip |
- využít analogii a přefrázování k poskytnutí dovysvětlení |
- pohovořit o bezpečnosti na pracovišti |
- vyjádřit možnost, nemožnost a pravděpodobnost u minulých dějů |
- vyjádřit lítost |
- podat hlášení o události |
- vyjádřit míru souhlasu a nesouhlasu |
- podat návrhy a doporučení |
- definovat odborný termín |
- popsat metodu testování/zkoušky |
- účastnit se jednání o budoucí smlouvě |
- napsat zprávu o provedené zkoušce |
- zpracovat data |
- podat písemné hlášení o nehodě |
- napsat abstrakt |
- popsat problém a navrhnout jeho řešení |
- vyjádřit nezbytnost v minulosti |
- ohodnotit svoji znalost angličtiny |
- používat složitější frázová slovesa |
- vyjádřit podmínkovou větu jiným způsobem |
- předpovědět budoucí vývoj v elektroinženýrství |
- přednést krátkou prezentaci na technické téma; zodpovědět související dotazy |
Obecné způsobilosti |
---|
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
Mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce. |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
Kooperativní výuka, |
Samostudium, |
Diskuse, |
Odborné dovednosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Kooperativní výuka, |
Skupinová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Obecné způsobilosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Skupinová výuka, |
Kooperativní výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Test, |
Odborné dovednosti |
---|
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Portfolio, |
Obecné způsobilosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Portfolio, |
Doporučená literatura
|
-
Bonamy, David. Technical English 4 : course book. 2018. ISBN 978-1-4082-2955-2.
-
Jacques, C. Technical English 4 Workbook with Key. UK: Pearson Longman, 2013.
-
Murphy, Raymond. English grammar in use : with answers : a self-study reference and practice book for intermediate students of English. 3rd ed. Cambridge : Cambridge University Press, 2004. ISBN 0-521-53289-2.
|