Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Networks: Academic focus - Contextualizing Innovation: Academic focus - Referencing Conusmption: Academic focus - Comparison and contrast Crime: Academic focus - Argument and evidence Progress: Academic focus - Cause and effect Evergy: Acadenic focus - problem and solution
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
E-learning, Kooperativní výuka, Výuka podporovaná multimédii, Demonstrace dovedností, Studium textů, Cvičení
- Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
- 15 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 30 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 52 hodin za semestr
- Příprava na souhrnný test [6-30]
- 20 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
přiměřeně používat běžné gramatické struktury v akademické komunikaci |
prokázat znalost odborné slovní zásoby vztahující se k profesnímu zaměření |
přiměřeně používat obecnou slovní zásobu v akademické komunikaci |
Odborné dovednosti |
---|
reprodukovat hlavní myšlenky prezentace |
identifikovat téma, hlavní myšlenku a klíčové informace v akademickém textu |
zapsat hlavní body přednášky formou poznámek |
formulovat definici a krátké vysvětlení |
přednést krátkou prezentaci |
napsat shrnutí krátkého akademického textu |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: používá s porozuměním odborný jazyk a symbolická a grafická vyjádření informací různého typu, |
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
rozlišit odborné zkratky a symboly |
identifikovat druhy citací |
rozlišit jazykové prostředky pro popis problému a řešení |
identifikovat vztah příčiny a následku v textu nebo přednášce |
Odborné dovednosti |
---|
použít zkratky a symboly k zapsání poznámek |
shrnout obsah odborného článku |
napsat úvod či odstavec s použitím citací |
parafrázovat myšlenky |
napsat článek zaměřený na porovnání, popis, argumentaci, řešení problému |
přednést skupinovou prezentaci |
strukturovat článek popisující vztah příčiny a následku |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Demonstrace dovedností, |
Kooperativní výuka, |
Odborné dovednosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Demonstrace dovedností, |
Kooperativní výuka, |
Obecné způsobilosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Demonstrace dovedností, |
Kooperativní výuka, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
Odborné dovednosti |
---|
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
Obecné způsobilosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Test, |
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
Doporučená literatura
|
-
Edward De Chazal, Louis Rogers. Oxford EAP: Intermediate/B1+ Students Book and CD-ROM Pack. Oxford, 2013.
-
Ken Paterson and Roberta Wedge. Oxford Grammar for EAP. Oxford, 2013. ISBN 9780194329996.
|