Předmět: Angličtina pro FPE 3

« Zpět
Název předmětu Angličtina pro FPE 3
Kód předmětu UJP/APE3
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Čeština
Statut předmětu Volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Kováříková Renata, Mgr.
  • Tučková Iveta, Mgr.
Obsah předmětu
1. Course information. Unit 1 - TED TALK - Life lesson from a volunteer firefighter. Presentation skills - Being authentic 2. Unit 1 - present simple, adverbs of frequency. Skills for the 21st century. Job description. 3. Unit 2 - TED TALK - How to start a movement. Presentation skills-Beggining and ending. Pr.simple and continuous. 4. Unit 2 - Identifying trends. Relationships. Formal and Informal emails. 5. Unit 3 - TED TALK - An escape from poverty. Presentation skills- Persuasion. Countable and uncountable nouns. 6. Unit 3 - Teaching financial literacy. Everyday conversations. Writing a report. 7. Unit 4 - TED TALK -Don't eat a marshmallow. Present. skills - Body movement, gestures. Past simple+continuous. 8. Unit 4 - Paid to succeed. Prepositional phrases. Writing - Prepositions in messages. 9. Unit 5 - TED TALK-3 ways to lose control of your brand. Present.skills-Using slides. Comparatives and superlatives 10. Unit 5 - The power of the crowd. Asking for opinions. Writing a customer review. 11. Unit 6 - TED TALK - Talk nerdy to me. Present.skills - Engaging with your audience. Verb patterns. 12. Unit 6 - Why we don't listen anymore. Small talk phrases. Writing short emails. 13. Course evaluation.

Studijní aktivity a metody výuky
  • Příprava prezentace (referátu) [3-8] - 10 hodin za semestr
  • Příprava na dílčí test [2-10] - 16 hodin za semestr
  • Kontaktní výuka - 26 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
rozlišit slovesné tvary pro nepřímou řeč
identifikovat budoucí čas
identifikovat frázová slovesa
rozlišit použití will pro vytváření nabídek a popis možných budoucích událostí
identifikovat příslovce a příslovečné fráze
identifikovat předpřítomný čas
rozlišit rod činný a trpný
Odborné dovednosti
vystihnout hlavní smysl poslechových sdělení v rámci známých témat
vyhledat relevantní fakta a informace v krátkých, jednoduchých textech
odhadnout smysl jednoduchých slov z kontextu
jednoduše popsat situace v rámci známých témat
popsat inspirativní osobu
efektivně používat hlas v prezentacích
diskutovat o budoucnosti
určit hlavních myšlenek v rychlém projevu
vytvořit efektivní slidy
popsat rysy města
naplánovat událost
mluvit o přírodě
diskutovat o objevech
Obecné způsobilosti
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje,
Výsledky učení
Odborné znalosti
identifikovat předpřítomný čas
rozlišit podmětnou a předmětnou otázku
rozlišit přítomný čas prostý a průběhový
identifikovat počitatelná a nepočitatelná podstatná jména
rozlišit minulý čas prostý a průběhový
identifikovat druhý a třetí stupeň přídavných jmen
rozpoznat slovesné vzory s -ing nebo infinitivem
rozlišit formální a neformální email
identifikovat marketingová slovní spojení
Odborné dovednosti
popsat různé druhy profesím kariéru
popsat studia
diskutovat na téma trendy, zvyky
adekvátně začít a ukončit prezentaci
vysvětlit finanční záležitosti
používat gesta při prezentaci
sdělit svůj názor, zeptat se na názor
vést nezávaznou konverzaci
napsat formální i neformální email
Obecné způsobilosti
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých,
Vyučovací metody
Odborné znalosti
E-learning,
Výuka podporovaná multimédii,
Skupinová výuka,
Samostatná práce studentů,
Diskuse,
Kooperativní výuka,
Analyticko-kritická práce s textem,
Seminární výuka (diskusní metody),
Odborné dovednosti
E-learning,
Výuka podporovaná multimédii,
Demonstrace dovedností,
Diskuse,
Kooperativní výuka,
Skupinová výuka,
Analyticko-kritická práce s textem,
Seminární výuka (diskusní metody),
Obecné způsobilosti
Seminární výuka (diskusní metody),
E-learning,
Výuka podporovaná multimédii,
Analyticko-kritická práce s textem,
Demonstrace dovedností,
Skupinová výuka,
Kooperativní výuka,
Diskuse,
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Průběžné hodnocení,
Sebehodnocení,
Formativní hodnocení,
Test,
Individuální prezentace,
Odborné dovednosti
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Průběžné hodnocení,
Sebehodnocení,
Formativní hodnocení,
Test,
Individuální prezentace,
Obecné způsobilosti
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Průběžné hodnocení,
Sebehodnocení,
Formativní hodnocení,
Test,
Individuální prezentace,
Doporučená literatura
  • Dummett, Paul; Stephenson, Helen; Lansford, Lewis. Keynote Intermediate Student's Book. .


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr