Vyučující
|
-
Wolfová Joan, Mgr.
-
Kováříková Renata, Mgr.
-
Žegklitz Karel
|
Obsah předmětu
|
1. TED Talk - The sore problem of prosthetic limbs. Presentation skills - Taking the audience on the journey. Passive. Developing new technology. 2. Innovative approaches. The real value of digital tools. Online operations. 3. TED Talk - Work-life balance. Presentation skills - Pace and emphasis. Verb patterns with -ing and infinitive. 4. Leisure time around the world. Taking a break. 5. TED talk - Doodlers, unite! Presentation skills - Supporting key points with slides. Relative clauses. Looking for inspiration. 6. Agreeing to differ. Launching a new project. 7. Ted talk - 5 ways to listen better. Presentation skills - Body movement and gesture. Reported speech. How can I help? 8. Cross-cultural awareness. Helplines. 9. TED talk - Cloudy with a chance of joy. Presentation skills - Being enthusiastic. Articles. Resources. 10. International movements. Making enquiries. 11. TED talk - Dare to disagree. Presentation skills - Using pauses. Third conditional. Moments of change. 12. A letter to my younger self. Managing change.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 20 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Příprava na souhrnný test [6-30]
- 13 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku [10-60]
- 35 hodin za semestr
- Příprava na dílčí test [2-10]
- 10 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
rozlišit pomocná slovesa pro přítomné, minulé, předpřítomné a předminulé časy |
vyjmenovat spojení spojená s kariérou |
identifikovat formy budoucích časů a jejich použití |
identifikovat předpřítomná čas prostý a průběhový |
identifikovat narativní časy |
identifikovat přítomný a minulý trpný rod |
identifikovat první a druhý kondicionál |
vyjmenovat slovní zásobu týkající se financí |
rozlišit formální a neformální jazyk v psaném projevu |
rozlišit would a used to pro popis zvyku v minulosti |
Odborné dovednosti |
---|
shrnout informace ze složitějších textů |
popsat spojení týkající se práce a kariery |
vyjádřit názor na úspěch a neúspěch |
vyjádřit budoucí plány |
popsat výzkum na trhu |
napsat krátký online medailónek |
zažádat o práci |
podpořit své argumenty |
napsat zápis ze schůzky |
discuss ethical awareness |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
popsat technologie v každodenním životě |
rozlišit používání gerundia a infinitivu |
identifikovat nepřímou řeč |
identifikovat trpbný rod |
rozlišit počitatelná a nepočitatelná podstatná jména |
rozlišit druhy přízvuku v daných výrazech |
identifikovat adjektiva týkající se popisu osobnosti |
Odborné dovednosti |
---|
plynule přecházet z tématu na jiné téma |
vysvětlit možnosti uvedení produktu na trh |
shrnout informace ze složitějšího odborného textu |
poradit si s neznámými slovíčky |
vysvětlit mezikulturní povědomí |
různými způsoby vyjádřit pozitivní postoje |
porozumění rychlé řeči |
interpretovat názor na work-life balance |
doložení klíčových bodů pomocí slidů |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Skupinová výuka, |
Diskuse, |
Samostatná práce studentů, |
Kooperativní výuka, |
Odborné dovednosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Diskuse, |
Kooperativní výuka, |
Skupinová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Obecné způsobilosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Skupinová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Kooperativní výuka, |
Diskuse, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Seminární práce, |
Ústní zkouška, |
Sebehodnocení, |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Formativní hodnocení, |
Individuální prezentace, |
Odborné dovednosti |
---|
Seminární práce, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Ústní zkouška, |
Sebehodnocení, |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Formativní hodnocení, |
Individuální prezentace, |
Obecné způsobilosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Formativní hodnocení, |
Ústní zkouška, |
Individuální prezentace, |
Doporučená literatura
|
-
Stephenson Helen. Keynote upper intermediate. ISBN 978-1-305-39913-6.
|