Vyučující
|
-
Kováříková Renata, Mgr.
-
Lingvista4 Barbora, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
1. Course information. Differences between natural acquisition vs. structured instruction Importance of exposure, repetition, and context in language learning. Classroom language 2. Immersion and Play-Based Learning 3. Total Physical Response (TPR) & Multisensory Approaches 4. Game-Based Learning 5. Storytelling & Songs as Teaching Tools 6. Using Games and Movement in Language Learning 7. Teaching Vocabulary & Simple Sentence Structures 8. Visuals, Props & Real-Life Objects in Language Teaching 9. Routine-Based Learning 10. Technology-Assisted Learning 11. Final Project & Reflection 12. Final Project & Reflection 13. Evaluation.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku [10-60]
- 30 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
- 10 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 38 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
identifikovat gramatické časy (přítomné, minulé, budoucí, předpřítomné) |
rozlišit strukturu vět oznamovacích, rozkazovacích a tázacích |
rozlišit pomocná slovesa |
rozlišit slovní druhy |
rozlišit základní větné členy |
Odborné dovednosti |
---|
správně tvořit věty v přítomném, minulém, budoucím a předpřítomném čase |
zdůvodnit použití konkrétního času |
interpretovat kratší text |
vyjádřit názor |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: používá s porozuměním odborný jazyk a symbolická a grafická vyjádření informací různého typu, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
vyjmenovat aktivity pro předškolní děti |
popsat druhy specifických poruch učení předškolních děti |
pojmenovat vybavení učebny |
vyjmenovat dětské písničky |
Odborné dovednosti |
---|
efektivně používat "classroom language" |
shrnout hlavní myšlenky odborného textu |
naplánovat a popsat událost |
vybrat vhodné aktivity pro předškolní děti |
vysvětlit postup aktivity |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Samostudium, |
Prezentace práce studentů, |
Diskuse, |
Skupinová výuka, |
Odborné dovednosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Samostudium, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Diskuse, |
Skupinová výuka, |
Prezentace práce studentů, |
Obecné způsobilosti |
---|
Výuka podporovaná multimédii, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Samostudium, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Diskuse, |
Skupinová výuka, |
Prezentace práce studentů, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Ústní zkouška, |
Portfolio, |
Individuální prezentace, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Odborné dovednosti |
---|
Ústní zkouška, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Portfolio, |
Individuální prezentace, |
Obecné způsobilosti |
---|
Ústní zkouška, |
Portfolio, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Individuální prezentace, |
Doporučená literatura
|
-
vybrané aktuální online texty.
|