Vyučující
|
-
Laksar Arnošt, Mgr.
-
Lingvista4 Barbora, Mgr.
-
Kopečná Hien Phuong, Mgr
-
Hujer Petr
|
Obsah předmětu
|
Teacher 1 (T1), Teacher 2 (T2) 1. T1: U1 Working life; 1.1 Presentation skills; 1.2 Grammar: Present Simple (1), 1.3 Reading & Vocabulary: Skills for the 21st Century; T2: Sculpture 2. T1: 1.4 Listening & Speaking: What do you do? 1.2. Grammar: Present Simple and expressions of frequency - quiz 1 T2: Illustration and comics 3. T1: U2 Trends; 2.1 Presentation skills; 2.2 Grammar: Present Continuous - quiz 2; 2.4. How are you doing? T2: Photography 4. T1: U2.3 Reading & Vocabulary: identifying trends; U 2.2 Grammar: Present Simple and Present Continuous - comparison - quiz 3 T2: Project 1 presentations 5. T1: U3 Money; 3.1 Presentation skills; 3.2 Grammar: Countable and uncountable nouns - quiz 4 T2: Computer graphics (mediální ilustrace) 6. T1: U3.3 Reading & Vocabulary: Financial literacy; 3.4 Speaking: Cooperating in a discussion turn taking. 3.2 Grammar: Expressions of quantity - quiz 5 T2: Product design (design process and materials) 7. T1: U4 Success; 4.1 Presentation skills; 4.2 Grammar: Past Simple and Past Continuous - quiz 6, Deadline: Quizzes 1-5 T2: Metal and jewelry design 8. T1: 4.3 Reading & Vocabulary: Paid to succeed; 4.2 Grammar: Past Perfect - quiz 7 T2: Project 2 presentations 9. T1: U5 Marketing; 5.1 Presentation skills; 5.2 Grammar: Comparatives - quiz 8; 5.4 Speaking: What do you think of it? T2: Fashion design 10. T1: U5.3 Reading & Vocabulary: Help is out there; 5.2. Grammar: Superlatives - quiz 9 T2: Conceptual art 11. T1: U6 Communication; 6.1 Presentation skills; 6.2 Grammar: Verb patterns with infinitive and -ing form - quiz 10 T2: Book design 12. T1: U6.3 Reading & Vocabulary: Good communication; 6.4 Speaking: Small talk, Deadline: Quizzes 6-10 T2: Project 3 presentations 13. T1: Consultations T2: Course Evaluation
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Skupinová výuka, Diskuse, Dialogická výuka, Výuka podporovaná multimédii, Demonstrace dovedností, Seminární výuka
- Projekt individuální [40]
- 30 hodin za semestr
- Příprava na dílčí test [2-10]
- 20 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 52 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
- identifikovat gramatické časy (přítomné, minulé) |
- identifikovat přídavná jména a slovesa (a jejich tvary, různé formy) |
- rozlišit strukturu otázek a záporů ve všech základních časech |
- identifikovat druhý a třetí stupeň přídavných jmen |
- rozlišit běžně používaná počitatelná a nepočitatelná podstatná jména |
- vyjmenovat minulé časy a příčestí minulé běžně používaných sloves |
Odborné dovednosti |
---|
- správně tvořit věty v časech přítomných a minulých a předpřítomném prostém |
- správně tvořit otázky v časech přítomných a minulých a předpřítomném prostém |
- zdůvodnit výběr gramatického času |
- strukturovat krátký text (např. krátké vypravování) |
- interpretovat krátký text (1 strana) |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: používá s porozuměním odborný jazyk a symbolická a grafická vyjádření informací různého typu, |
mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Obecná část identifikovat strukturu přítomných a minulých časů |
rozlišit počitatelná a nepočitatelná podstatná jména |
rozlišit minulý čas prostý a průběhový |
identifikovat slovesné části v předpřítomném čase |
identifikovat tázací dovětky a nepřímou řeč |
Odborná část vyjmenovat fráze použitelné v rozhovoru (s umělcem) |
vyjmenovat nástroje používané pro ilustraci, tvorbu komixů, sochařství, šperkařství |
vyjmenovat činnosti, které dělá krejčí/módní návrhář a šperkař, grafický designer, knihař |
vysvětlit designový proces tvorby počítačové grafiky |
Odborné dovednosti |
---|
Obecná část správně tvořit věty v přítomných a minulých časech |
správně používat počitatelná a nepočitatelná podstatná jména a kvantifikátory |
správně formulovat věty v minulých časech |
správně formulovat věty oznamovací a otázky v nepřímé řeči a užívat tázací dovětky |
Odborná část uskutečnit rozhovor (s umělcem) |
vysvětlit symboliku uměleckého díla |
popsat svoji tvůrčí činnost (od počátečního nápadu, konceptu, přes jednotlivé fáze tvorby až po výsledný produkt) |
charakterizovat "Zen and Minimal Art" a "Video Art" |
popsat práci módních návrhářů, šperkařů |
popsat části automobilu |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Výuka podporovaná multimédii, |
Diskuse, |
Samostatná práce studentů, |
Individuální konzultace, |
Prezentace práce studentů, |
Odborné dovednosti |
---|
Výuka podporovaná multimédii, |
Diskuse, |
Seminární výuka (badatelské metody), |
Samostatná práce studentů, |
Individuální konzultace, |
Prezentace práce studentů, |
Obecné způsobilosti |
---|
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Skupinová výuka, |
Diskuse, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Průběžné hodnocení, |
Portfolio, |
Test, |
Skupinová prezentace, |
Odborné dovednosti |
---|
Průběžné hodnocení, |
Test, |
Portfolio, |
Skupinová prezentace, |
Obecné způsobilosti |
---|
Test, |
Průběžné hodnocení, |
Skupinová prezentace, |
Doporučená literatura
|
-
Dolejš, J., Benešová, B. English for Artists 3.
-
Paul Dummett, Helen Stephenson, Lewis Lansford. Keynote Intermediate - Student?s book. Hampshire, 2016. ISBN 978-1-305-39909-9.
|