|
Vyučující
|
-
Šrámková Alena, Mgr.
-
Fürst Jaromír, Mgr.
-
Kuba Petr
-
Čechová Dana, Mgr.
-
Löser Jana, Mgr
|
|
Obsah předmětu
|
Teacher 1 (T1), Teacher 2 (T2) 1. T1: U7 Experience; 7.1 Presentation skills; 7.2 Grammar: Present Perfect Simple and Past Simple - quiz 1. T2: Diversity in art 2. T1: 7.3 Personal qualities? 7.4. Speaking: Job interview. T2: AI in art 3. T1: U8 Seeing the future; 2.1 Presentation skills; 8.2 Grammar: Predictions: will and might - quiz 2. T2: Motivation and inspiration 4. T1: 2.3 Reading & Vocabulary: New gadgets; U 8.2 Grammar: Decisions: going to - quiz 3. T2: Project update 1 5. T1: U9 Being effective; 9.1 Presentation skills; 9.2 Grammar: Zero and First Conditionals - quiz 4. T2: Promoting and selling art 6. T1: 9.3 Reading & Vocabulary: Small details matter; 9.2 Grammar: Imperatives in conditionals - quiz 5. Deadline: Quizzes 1-5 T2: Guerilla art 7. T1: U10 The environment; 10.1 Presentation skills; 10.2 Grammar: The Passive - quiz 6. T2: History of art 8. T1: 4.3 Reading & Vocabulary: Running out of time; 10.2 Grammar: Phrasal Verbs - quiz 7. T2: Project update 2 9. T1: U11 Leaders and thinkers; 11.1 Presentation skills; 11.2 Grammar: Modal verbs (1) - quiz 8. T2: Artists' portfolios 10. T1: 5.3 Reading & Vocabulary: Famous quotes; 11.2 Grammar: Modal verbs (1) - quiz 9. T2: Modern Art 11. T1: U12 Well-being; 12.1 Presentation skills; 12.2 Grammar: Second Conditional -quiz 10. Deadline: Quizzes 6-10 T2: Contemporary Art (I, artist) 12. T1: 12.3 Reading & Vocabulary: Tell me what's good for me; 12.4 Speaking: Discussing options. T2: Project update 3 13. T1: Course feedback. T2: Course Evaluation
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Výuka podporovaná multimédii, Prezentace práce studentů, Demonstrace dovedností, Seminář
- Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
- 10 hodin za semestr
- Příprava na dílčí test [2-10]
- 20 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 52 hodin za semestr
- Projekt individuální [40]
- 30 hodin za semestr
|
| Předpoklady |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| identifikovat gramatické časy (přítomné, minulé, budoucí, předpřítomné) |
| rozlišit strukturu otázek a záporů ve všech základních časech |
| identifikovat slovní druhy |
| rozlišit běžně používaná počitatelná a nepočitatelná podstatná jména |
| vyjmenovat minulé časy a příčestí minulé běžně používaných sloves |
| identifikovat činný a trpný rod, nultý, první a druhý kondicionál |
| vyjmenovat frázová a modální slovesa |
| Odborné dovednosti |
|---|
| - správně tvořit věty v časech přítomných, minulých, budoucích a předpřítomném prostém |
| - zdůvodnit výběr gramatického času |
| - správně používat modální slovesa |
| - strukturovat krátký text (např. krátké vypravování) |
| - interpretovat text (3-4 odstavce) |
| - správně používat frázová slovesa |
| - správně používat činný a trpný rod |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: používá s porozuměním odborný jazyk a symbolická a grafická vyjádření informací různého typu, |
| mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Obecná část - identifikovat kladné, záporné slovesné tvary a otázky základních časů |
| vyjmenovat modální a frázová slovesa |
| rozlišit formy budoucích časů |
| rozlišit předpřítomný čas prostý a minulý čas prostý |
| vyjmenovat přídavná jména pro popsání pocitů a vhodné předložky (angry with, happy about, atd.) |
| rozlišit nulovou, první a druhou podmínku |
| odborná část popsat výstavu |
| popsat části vybraných produktů a jejich ergonomii |
| vyjmenovat méně obvyklé a specifičtější kousky oblečení a přídavná jména týkající se střihu |
| vyjmenovat druhy šperku a techniky pro práci s kovy a kameny a jinými materiály používanými pro výrobu šperků |
| vyjmenovat typy log |
| vyjmenovat nástroje pro práci s keramikou |
| vyjmenovat nástroje pro tvorbu soch |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Obecná část vyjádřit předpověď a rozhodnutí (will x going to) |
| popsat pocity |
| správně používat budoucí časy |
| správně tvořit kladné, záporné věty a otázky v základních časech |
| správně používat předpřítomný a minulý čas prostý |
| generalizovat a asertivně vyjadřovat svoje postoje (I see your point, but) |
| odborná část vyprávět o výstavě, kterou student navštívil |
| představit architekta podle svého výběru a jeho tvorbu |
| klasifikovat typy log |
| popsat méně typické kousky oblečení, střihy, styly, apod. |
| popsat části produktů s ohledem na ergonomii |
| vyhledat informace týkající se studia v zahraničí / stážě na webových stránkách zahraničních univerzit |
| popsat práci šperkaře, keramika a sochaře |
| popsat práci a život vybraného umělce (téma: diversity and equality in art) |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
| mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
| bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
| bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Seminární výuka (diskusní metody), |
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Demonstrace dovedností, |
| Prezentace práce studentů, |
| Diskuse, |
| Samostatná práce studentů, |
| Individuální konzultace, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Seminární výuka (diskusní metody), |
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Prezentace práce studentů, |
| Individuální konzultace, |
| Samostatná práce studentů, |
| Seminární výuka (badatelské metody), |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Seminární výuka (diskusní metody), |
| Výuka podporovaná multimédii, |
| Skupinová výuka, |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Průběžné hodnocení, |
| Test, |
| Portfolio, |
| Výstupní projekt, |
| Sebehodnocení, |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Průběžné hodnocení, |
| Test, |
| Portfolio, |
| Výstupní projekt, |
| Sebehodnocení, |
| Obecné způsobilosti |
|---|
| Test, |
| Průběžné hodnocení, |
|
Doporučená literatura
|
-
Dolejš, J., Benešová, B. English for Artists 4.
-
Paul Dummett, Helen Stephenson, Lewis Lansford. Keynote Intermediate - Student?s book. Hampshire, 2016. ISBN 978-1-305-39909-9.
|