Vyučující
|
-
Laksar Arnošt, Mgr.
-
Kopečná Hien Phuong, Mgr
|
Obsah předmětu
|
Teacher 1 (T1), Teacher 2 (T2) 1. T1: U1 Identity; 1.1 Presentation skills; U 1.2 Grammar: Present tenses: active and passive. T2: The history (and future) of painting 2. T1: 1.3 Reading & Vocabulary: Tasks and interests U 1.4 Listening & Speaking: Networking and meeting people. T2: Printmaking 3. T1: U2 Careers; 2.1 Presentation skills; 8.2 Grammar: Future forms and uses. T2: Furniture design 4. T1: U2.3 Reading & Vocabulary: Career collocations; U 2.4 Writing: Formal language, Review UNITS 1 and 2. T2: Project 1 presentations 5. T1: U3 Growth and development; 3.1 Presentation skills; 3.2 Grammar: Present Perfect Simple and Present Perfect Continuous. T2: Environmental design in architecture 6. T1: U3.3 Reading & Vocabulary: Personal development; U 3.4 Speaking: Leaving voicemails, Abbreviations. Deadline: Quizzes 1-5 T2: Typography 7. T1: U4 Success and failure; 4.1 Presentation skills; 4.2 Grammar: Narrative tenses. T2: Interactive design 8. T1: U4.3 Reading & Vocabulary: Lessons for life; U 4.4 Writing: Minutes (1) Review UNITS 3 and 4. T2: Project 2 presentations 9. T1: U5 Exercise; 5.1 Presentation skills; 5.2 Grammar: Modals and related words: Past forms (1). T2: Graphic design (CRAP principle) 10. T1: U5.3 Reading & Vocabulary: Finance; U 5.4 Writing: An email (1), questions. T2: Animation. 11. T1: U6 Values; 12.1 Presentation skills; 6.2 Grammar: Zero, first and second conditionals. T2: Ceramic Design 12. T1: U6.3 Reading & Vocabulary: Ethical consumption; U 6.4 Writing: A consumer review; Review UNITS 5 and 6. Deadline: Quizzes 6-10 T2: Project 3 presentations 13. T1: Credit test T2: Course evaluation
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Diskuse, Výuka podporovaná multimédii, Prezentace práce studentů, Demonstrace dovedností, Seminář
- Kontaktní výuka
- 52 hodin za semestr
- Příprava na souhrnný test [6-30]
- 30 hodin za semestr
- Projekt individuální [40]
- 50 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
identifikovat všechny gramatické časy (přítomné, minulé, předpřítomné, předminulý, budoucí) |
rozlišit strukturu otázek a záporů ve všech časech |
identifikovat slovní druhy |
vyjmenovat minulé časy a příčestí minulé sloves |
identifikovat vedlejší věty (podmínkové, časové, vztažné, apod.) |
Odborné dovednosti |
---|
- správně tvořit věty oznamovací a tázací ve všech časech |
- zdůvodnit výběr gramatického času |
- správně používat modální slovesa |
- strukturovat text (např. vypravování, popis) |
- interpretovat text (více než 1 strana) |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: používá s porozuměním odborný jazyk a symbolická a grafická vyjádření informací různého typu, |
mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
bc. studium: efektivně využívá různé strategie učení k získání a zpracování poznatků a informací, hledá a rozvíjí účinné postupy ve svém učení, |
bc. studium: efektivně využívá dostupné prostředky komunikace, verbální i neverbální, včetně symbolických a grafických vyjádření informací různého typu, |
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
Obecná část identifikovat činný rod v přítomných časech |
rozlišit budoucí formy času a jejich použití |
vyjmenovat frázová slovesa k tématu konzumerismus |
vyjmenovat slovní zásobu k tématu kariéra, zájmy, osobní růst, úspěch a neúspěch and finance. |
Odborná část vyjmenovat slova a fráze používající se k zahájení a ukončení prezentace a pro udržení pozornosti publika při prezentování |
vyjmenovat terminologii týkající se typografie, grafiky, keramiky |
vyjmenovat činnosti animátora a druhy "stop-motion" animace |
vyjmenovat části fotoaparátu |
popsat principy designu nábytku, environmentálního designu |
Odborné dovednosti |
---|
Obecná část správně tvořit věty v budoucích časech |
správně tvořit věty v trpném a činném rodu |
Odborná část zahájit prezentaci, vhodně užívat "transitions" a prezentaci ukončit |
vysvětlit proces tvorby maticí v tiskařství |
popsat práci grafického designera, který se zabývá typografií |
vyprávět o náplni činnosti animátora |
vysvětlit rozdíl mezi Performance Art a Happeningem |
vyjádřit schopnost |
Prezentační dovednosti - dávání příkladů, používání rekvizit, autentičnost, přemýšlení o tom, jak prezentaci vnímá publikum |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
mgr. studium: samostatně a odpovědně se rozhodují v nových nebo měnících se souvislostech nebo v zásadně se vyvíjejícím prostředí s přihlédnutím k širším společenským důsledkům jejich rozhodování, |
mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i širší veřejnosti vlastní odborné názory, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Prezentace práce studentů, |
Diskuse, |
Odborné dovednosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Prezentace práce studentů, |
Diskuse, |
Obecné způsobilosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Diskuse, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Portfolio, |
Průběžné hodnocení, |
Skupinová prezentace, |
Test, |
Odborné dovednosti |
---|
Portfolio, |
Průběžné hodnocení, |
Test, |
Skupinová prezentace, |
Obecné způsobilosti |
---|
Portfolio, |
Průběžné hodnocení, |
Test, |
Skupinová prezentace, |
Doporučená literatura
|
-
Dolejš, J., Benešová, B. English for Artists 5.
-
Helen Stephenson, Lewis Lansford, Paul Dummett. Keynote: Upper Intermediate: student?s book. 2020. ISBN 978-1-305-39913-6.
|