Vyučující
|
-
Laksar Arnošt, Mgr.
-
Kopečná Hien Phuong, Mgr
|
Obsah předmětu
|
Teacher 1 (T1), Teacher 2 (T2) 1. T1: U7 Innovation and technology; 7.1 Presentation skills; 7.2 Grammar: Passives. T2: Art camps 2. T1: 7.3 Reading & Vocabulary: Innovation verbs; U 7.4 Listening & Speaking: Asking and talking about how something works. T2: Art criticism and points of view 3. T1: U8 Balance; 8.1 Presentation skills; 8.2 Grammar: Verb patterns with -ing and infinitive. T2: Reading an arts review 4. T1: U8.3 Reading & Vocabulary: Relaxation; U 8.4 Writing: An email, review UNITS 7 and 8. T2: Project update 1 5. T1: U9 Creative thinking; 9.1 Presentation skills; 9.2 Grammar: Relative clauses. T2: Art competitions 6. T1: U9.3 Reading & Vocabulary: Personality adjectives (1); U 9.4 Speaking: Cooperating in a discussion turn taking. Deadline: Quizzes 1-5 T2: Job interviews / Jobs in art 7. T1: U10 Connections; 10.1 Presentation skills; 10.2 Grammar: Reported speech. T2: Setting up an exhibition 8. T1: U10.3 Reading & Vocabulary: Customer service; U 10.4 Writing: Minutes (2), Review UNITS 9 and 10. T2: Project update 2 9. T1: U11 Resources; 11.1 Presentation skills; 11.2 Grammar: Articles, Quantifiers. T2: Multidisciplinary art 10. T1: U11.3 Reading & Vocabulary: Quantifiers; U 11.4 Speaking: Making and responding to enquiries. T2: Contemporary art (artists I like) 11. T1: U12 Change; 12.1 Presentation skills; 12.2 Grammar: 3rd conditional; Mixed conditional sentences. Deadline: Quizzes 6-10 T2: Work-life balance 12. T1: U12.3 Reading & Vocabulary: Personality adjectives (2); U 12.4 Writing: A letter of complaint; Review UNITS 11 and 12. T2: Project update 3 13. T1: Consultations. T2: Course Evaluation
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Výuka podporovaná multimédii, Demonstrace dovedností, Studium textů, Seminář
- Kontaktní výuka
- 52 hodin za semestr
- Projekt individuální [40]
- 50 hodin za semestr
- Příprava na dílčí test [2-10]
- 20 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku [10-60]
- 10 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
identifikovat všechny gramatické časy (přítomné, minulé, předpřítomné, předminulý, budoucí) |
rozlišit strukturu otázek a záporů ve všech časech |
identifikovat slovní druhy |
vyjmenovat minulé časy a příčestí minulé sloves |
identifikovat vedlejší věty (podmínkové, časové, vztažné, apod.) |
Odborné dovednosti |
---|
správně tvořit věty oznamovací a tázací ve všech časech |
zdůvodnit výběr gramatického času |
správně používat modální slovesa |
pohotově reagovat na otázky a ptát se |
strukturovat text (např. vypravování, popis) |
interpretovat text (více jak 1 strana) |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: používá s porozuměním odborný jazyk a symbolická a grafická vyjádření informací různého typu, |
mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
odborná část popsat činnosti a nástroje potřebné pro studentův obor |
vyjmenovat činnosti potřebné udělat při organizování výstavy |
vyjmenovat nástroje pro tisk z výšky a hloubky |
vyjmenovat části knihy a nástroje pro vázání knihy |
Obecná angličtina identifikovat trpné rody ve všech časech |
rozlišit mezi slovesnými vzorci (ing / inf) |
vyjmenovat slovní zásobu k tématu relaxace, inovace, popis povahy, péče o zákazníka |
identifikovat vztažné věty |
identifikovat nepřímou řeč |
identifikovat členy a kvantifikátory (some, a few, many, atd.) |
identifikovat třetí a smíšenou podmínkovou větu |
Odborné dovednosti |
---|
odborná část Shrnout svou práci (obor studia a jeho náplň) a představit ji ostatním studentům (prostřednictvím roleplay, kde studenti budou návštěvníky/lektory letní školy) |
interpretovat review výstavy umění |
naplánovat a popsat průběh plánování vlastní výstavy |
vysvětlit tisk z výšky a z hloubky |
navrhovat zlepšení designu špatně vytvořených produktů |
vybrat zahraniční uměleckou soutěž a na webových stránkách vyhledat relevantní informace o soutěži |
vysvětlit rozdíl mezi hardback a paperbook knihou |
popsat práci knihaře |
Pokládat otázky a odpovídat na otázky v simulovaném pracovním pohovoru (prostřednictvím moderované roleplay) |
Obecná angličtina správně používat trpný rod ve všech časech |
Implementovat prvky vázání slov (linking) |
správně užívat slovesné vzorce (ing / inf) |
správně používat vztažné věty |
správně používat nepřímou řeč |
správně používat členy a kvantifikátory |
správně používat třetí a smíšenou podmínkovou větu |
Prezentační dovednosti - zásady vyprávění příběhu, rozvíjení klíčových bodů, řeč těla |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
mgr. studium: samostatně a odpovědně se rozhodují v nových nebo měnících se souvislostech nebo v zásadně se vyvíjejícím prostředí s přihlédnutím k širším společenským důsledkům jejich rozhodování, |
mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i širší veřejnosti vlastní odborné názory, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Demonstrace dovedností, |
Samostatná práce studentů, |
Odborné dovednosti |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Demonstrace dovedností, |
Samostatná práce studentů, |
Obecné způsobilosti |
---|
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Sebehodnocení, |
Průběžné hodnocení, |
Výstupní projekt, |
Test, |
Ústní zkouška, |
Portfolio, |
Odborné dovednosti |
---|
Sebehodnocení, |
Test, |
Portfolio, |
Průběžné hodnocení, |
Výstupní projekt, |
Ústní zkouška, |
Obecné způsobilosti |
---|
Portfolio, |
Průběžné hodnocení, |
Výstupní projekt, |
Ústní zkouška, |
Sebehodnocení, |
Doporučená literatura
|
-
Dolejš, J., Benešová, B. English for Artists 6.
-
Helen Stephenson, Lewis Lansford, Paul Dummett. Keynote: Upper Intermediate: student?s book. 2020. ISBN 978-1-305-39913-6.
|