Předmět: Angličtina pro umělce 6

« Zpět
Název předmětu Angličtina pro umělce 6
Kód předmětu UJP/AU6
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Magisterský
Rok studia 2
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 5
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Laksar Arnošt, Mgr.
  • Kopečná Hien Phuong, Mgr
Obsah předmětu
Teacher 1 (T1), Teacher 2 (T2) 1. T1: U7 Innovation and technology; 7.1 Presentation skills; 7.2 Grammar: Passives. T2: Art camps 2. T1: 7.3 Reading & Vocabulary: Innovation verbs; U 7.4 Listening & Speaking: Asking and talking about how something works. T2: Art criticism and points of view 3. T1: U8 Balance; 8.1 Presentation skills; 8.2 Grammar: Verb patterns with -ing and infinitive. T2: Reading an arts review 4. T1: U8.3 Reading & Vocabulary: Relaxation; U 8.4 Writing: An email, review UNITS 7 and 8. T2: Project update 1 5. T1: U9 Creative thinking; 9.1 Presentation skills; 9.2 Grammar: Relative clauses. T2: Art competitions 6. T1: U9.3 Reading & Vocabulary: Personality adjectives (1); U 9.4 Speaking: Cooperating in a discussion turn taking. Deadline: Quizzes 1-5 T2: Job interviews / Jobs in art 7. T1: U10 Connections; 10.1 Presentation skills; 10.2 Grammar: Reported speech. T2: Setting up an exhibition 8. T1: U10.3 Reading & Vocabulary: Customer service; U 10.4 Writing: Minutes (2), Review UNITS 9 and 10. T2: Project update 2 9. T1: U11 Resources; 11.1 Presentation skills; 11.2 Grammar: Articles, Quantifiers. T2: Multidisciplinary art 10. T1: U11.3 Reading & Vocabulary: Quantifiers; U 11.4 Speaking: Making and responding to enquiries. T2: Contemporary art (artists I like) 11. T1: U12 Change; 12.1 Presentation skills; 12.2 Grammar: 3rd conditional; Mixed conditional sentences. Deadline: Quizzes 6-10 T2: Work-life balance 12. T1: U12.3 Reading & Vocabulary: Personality adjectives (2); U 12.4 Writing: A letter of complaint; Review UNITS 11 and 12. T2: Project update 3 13. T1: Consultations. T2: Course Evaluation

Studijní aktivity a metody výuky
Výuka podporovaná multimédii, Demonstrace dovedností, Studium textů, Seminář
  • Kontaktní výuka - 52 hodin za semestr
  • Projekt individuální [40] - 50 hodin za semestr
  • Příprava na dílčí test [2-10] - 20 hodin za semestr
  • Příprava na zkoušku [10-60] - 10 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
identifikovat všechny gramatické časy (přítomné, minulé, předpřítomné, předminulý, budoucí)
rozlišit strukturu otázek a záporů ve všech časech
identifikovat slovní druhy
vyjmenovat minulé časy a příčestí minulé sloves
identifikovat vedlejší věty (podmínkové, časové, vztažné, apod.)
Odborné dovednosti
správně tvořit věty oznamovací a tázací ve všech časech
zdůvodnit výběr gramatického času
správně používat modální slovesa
pohotově reagovat na otázky a ptát se
strukturovat text (např. vypravování, popis)
interpretovat text (více jak 1 strana)
Obecné způsobilosti
bc. studium: používá s porozuměním odborný jazyk a symbolická a grafická vyjádření informací různého typu,
mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení,
Výsledky učení
Odborné znalosti
odborná část popsat činnosti a nástroje potřebné pro studentův obor
vyjmenovat činnosti potřebné udělat při organizování výstavy
vyjmenovat nástroje pro tisk z výšky a hloubky
vyjmenovat části knihy a nástroje pro vázání knihy
Obecná angličtina identifikovat trpné rody ve všech časech
rozlišit mezi slovesnými vzorci (ing / inf)
vyjmenovat slovní zásobu k tématu relaxace, inovace, popis povahy, péče o zákazníka
identifikovat vztažné věty
identifikovat nepřímou řeč
identifikovat členy a kvantifikátory (some, a few, many, atd.)
identifikovat třetí a smíšenou podmínkovou větu
Odborné dovednosti
odborná část Shrnout svou práci (obor studia a jeho náplň) a představit ji ostatním studentům (prostřednictvím roleplay, kde studenti budou návštěvníky/lektory letní školy)
interpretovat review výstavy umění
naplánovat a popsat průběh plánování vlastní výstavy
vysvětlit tisk z výšky a z hloubky
navrhovat zlepšení designu špatně vytvořených produktů
vybrat zahraniční uměleckou soutěž a na webových stránkách vyhledat relevantní informace o soutěži
vysvětlit rozdíl mezi hardback a paperbook knihou
popsat práci knihaře
Pokládat otázky a odpovídat na otázky v simulovaném pracovním pohovoru (prostřednictvím moderované roleplay)
Obecná angličtina správně používat trpný rod ve všech časech
Implementovat prvky vázání slov (linking)
správně užívat slovesné vzorce (ing / inf)
správně používat vztažné věty
správně používat nepřímou řeč
správně používat členy a kvantifikátory
správně používat třetí a smíšenou podmínkovou větu
Prezentační dovednosti - zásady vyprávění příběhu, rozvíjení klíčových bodů, řeč těla
Obecné způsobilosti
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce,
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce,
mgr. studium: samostatně a odpovědně se rozhodují v nových nebo měnících se souvislostech nebo v zásadně se vyvíjejícím prostředí s přihlédnutím k širším společenským důsledkům jejich rozhodování,
mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i širší veřejnosti vlastní odborné názory,
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Seminární výuka (diskusní metody),
Výuka podporovaná multimédii,
Analyticko-kritická práce s textem,
Demonstrace dovedností,
Samostatná práce studentů,
Odborné dovednosti
Seminární výuka (diskusní metody),
Výuka podporovaná multimédii,
Analyticko-kritická práce s textem,
Demonstrace dovedností,
Samostatná práce studentů,
Obecné způsobilosti
Výuka podporovaná multimédii,
Demonstrace dovedností,
Seminární výuka (diskusní metody),
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Sebehodnocení,
Průběžné hodnocení,
Výstupní projekt,
Test,
Ústní zkouška,
Portfolio,
Odborné dovednosti
Sebehodnocení,
Test,
Portfolio,
Průběžné hodnocení,
Výstupní projekt,
Ústní zkouška,
Obecné způsobilosti
Portfolio,
Průběžné hodnocení,
Výstupní projekt,
Ústní zkouška,
Sebehodnocení,
Doporučená literatura
  • Dolejš, J., Benešová, B. English for Artists 6.
  • Helen Stephenson, Lewis Lansford, Paul Dummett. Keynote: Upper Intermediate: student?s book. 2020. ISBN 978-1-305-39913-6.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr