Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. týden Úvodní hodina. Budoucí čas jednoduchý. Reálná podmínka. Sport. Výživa. 2. týden Rozkazovací způsob zvratných sloves. Zdraví. 3. týden Výrazy pro vyjádření příčiny a záměru. Dobrovolnictví. 4. týden Opakování přítomného času. Výraz depuis. Internet. 5. týden Vztažná zájmena qui a que. Opakování srovnávání. Bydlení. 6. týden Vybavení bytu. Orientace ve městě, na mapě. 7. týden Průběžný test. Imperfektum. Výrazy hodnocení. 8. týden Perfektum - opakování. Výrazy pro vyjádření časové chronologie. Umění. 9. týden Perfektum x imperfektum - užití. Kariéra. 10. týden Blízká minulost. Volnočasové aktivity. 11. týden Výrazy pro vyjádření příčiny a důsledku. Životní prostředí. Ekologie. 12. týden Závěrečný test. 13. týden Shrnutí. Hodnocení.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Skupinová výuka, Výuka podporovaná multimédii, Demonstrace dovedností, Samostatná práce studentů, Samostudium studentů, Cvičení
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Příprava na dílčí test [2-10]
- 10 hodin za semestr
- Příprava na souhrnný test [6-30]
- 20 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
- rozlišit tvary pravidelných a vybraných nepravidelných sloves |
- rozlišit tvary perfekta (passé composé) |
- rozlišit tvary členu dělivého (article partitif) |
- rozlišit tvary blízké budoucnosti (futur proche) |
Odborné dovednosti |
---|
- popsat jednoduchým způsobem události z minulosti (passé composé) |
- popsat jednoduchým způsobem svoje stravovací zvyky |
- popsat jednoduchým způsobem svoje plány |
- vyhledat, shrnout nebo analyzovat informace v krátkém jednoduchém textu nebo poslechu z oblasti osobního nebo pracovního života |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
- rozlišit tvary jednoduchého budoucího času (futur simple) |
- rozlišit tvary imperativu zvratných sloves |
- identifikovat základní výrazy vyjadřující příčinu a záměr |
- rozlišit použití vztažných zájmen qui a que |
- rozlišit tvary imperfekta (imparfait) |
- rozpoznat tvary blízké minulosti (passé récent) |
Odborné dovednosti |
---|
- jednoduchým způsobem popsat svoje plány do budoucna |
- dát radu, doporučení |
- jednoduchým způsobem vysvětlit příčinu a záměr |
- vyprávět příběh v minulosti a správně použít tvary perfekta a imperfekta (passé composé, imparfait) |
- popsat události z blízké minulosti (passé récent) |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Samostatná práce studentů, |
Odborné dovednosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Skupinová výuka, |
Obecné způsobilosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Skupinová výuka, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Průběžné hodnocení, |
Test, |
Odborné dovednosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Test, |
Obecné způsobilosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Test, |
Doporučená literatura
|
-
Marie-José Lopes, Jean-Thierry Le Bougnec. Texto 2 A2, cahier d´exercices. 2016.
-
Marie-José Lopes, Jean-Thierry Le Bougnec. Texto 2 A2, méthode de français. 2016. ISBN 2014015864.
-
Marie-José Lopes, Jean-Thierry Le Bougnec. Totem 2, A2, cahier d´exercices. 2020.
-
Marie-José Lopes, Jean-Thierry Le Bougnec. Totem 2, A2, méthode de français. 2014. ISBN 2011560551.
|