Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1. týden Úvodní hodina. Seznámení s podmínkami studia a obsahem kurzu. Komunikativní aktivity. 2. týden Univerzity a vysoké školy ve Francii. Univerzitní slovní zásoba. 3. týden Školské systémy ve Francii a vybraných frankofonních zemích. Srovnání s ČR. 4. týden Erasmus. Programy mobility. Kulturní povědomí. 5. týden Využití technologií ve výuce. 6. týden Používání her ve třídě. 7. týden Vyučovací metoda Flipped classroom. 8. týden Metoda CLIL. 9. týden Děti se speciálními potřebami. 10. týden Prezentace projektů. 11. týden Prezentace projektů. 12. týden Prezentace projektů. 13. týden Závěrečná sebereflexe a hodnocení.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Příprava na souhrnný test [6-30]
- 30 hodin za semestr
- Projekt individuální [40]
- 15 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku [10-60]
- 35 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
- rozlišit tvary passé simple. |
- rozlišit tvary trpného rodu. |
- rozlišit tvary futur antérieur. |
- rozlišit tvary složených vztažných zájmen. |
- rozlišit tvary minulého podmiňovacího způsobu. |
Odborné dovednosti |
---|
- analyzovat text, kde bylo použito passé simple. |
- používat ve svém projevu tvary trpného rodu. |
- realizovat shodu příčestí minulého jak v písemném, tak v ústním projevu. |
- vyjádřit budoucí děj, který proběhne před jiným dějem budoucím. |
- používat složená vztažná zájmena. |
- vyjádřit politování, výčitku, když se v minulosti mohlo stát něco, co se nestalo. |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
- identifikovat výrazy používané při argumentaci. |
- identifikovat výrazy používané v univerzitním prostředí. |
- rozlišit školské systémy v různých frankofonních zemích. |
- identifikovat výrazy spojené se specifickými potřebami studujících. |
- popsat metodu CLIL. |
- identifikovat výrazy spojené s hodnocením. |
Odborné dovednosti |
---|
- používat výrazy pro argumentaci. |
- popsat školský systém v ČR a ve vybraných frankofonních zemích. |
- zdůvodnit používání technických přístrojů a pomůcek ve výuce. |
- vytvořit krátkou výukovou jednotku založenou na metodě CLIL. |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
Samostatná práce studentů, |
Projektová výuka, |
E-learning, |
Diskuse, |
Odborné dovednosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Skupinová výuka, |
Projektová výuka, |
Obecné způsobilosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Projektová výuka, |
Skupinová výuka, |
E-learning, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Individuální prezentace, |
Sebehodnocení, |
Ústní zkouška, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Odborné dovednosti |
---|
Individuální prezentace, |
Sebehodnocení, |
Ústní zkouška, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Obecné způsobilosti |
---|
Individuální prezentace, |
Sebehodnocení, |
Ústní zkouška, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Doporučená literatura
|
-
Élodie Heu, Hélene Maspoli-Elacheche, Marion Perrard. Édito B2 - 4e édition, cahier d´exercices + Cahier numérique. 2022. ISBN 227810814X.
-
Marion Perrard, Élodie Heu, Myriam Abou-Samra, Amadine Caraco. Édito B2 - 4e édition, méthode de français. 2022. ISBN 2278104306.
|