Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
- Úkoly marketingu - Orientace na zákazníka, na trh - Vývoj marketingového konceptu - Marketingový výzkum - Formulování marketingových cílů - Strategické marketingové plánování - Portfolio - analýza - Marketingová strategie - Taktické marketingové plánování - Produktová analýza - Distribuční strategie - Komunikační strategie - AIDA - model
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Skupinová výuka, Projektová výuka, Výuka podporovaná multimédii, Demonstrace dovedností, Cvičení
- Projekt týmový [20-60 / počet studentů]
- 10 hodin za semestr
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
- 15 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
mít znalosti na úrovni předmětu ÚJP/NC8W nebo velmi dobrou znalost německého jazyka - dle SERR úroveň B2 |
Výsledky učení |
---|
komunikovat v jazyce německém v oblasti marketingové terminologie - vysvětlit význam pojmů z oblasti marketingové komunikace |
Odborné dovednosti |
---|
zpracovat návrh komunikační strategie fiktivní firmy - prezentovat výstupy z vlastních dotazníků, výzkumu |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Projektová výuka, |
Skupinová výuka, |
Hodnotící metody |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Individuální prezentace, |
Výstupní projekt, |
Doporučená literatura
|
-
KALKA, R., MÄßEN, A. Marketing. 5. Auflage. Planegg: Rudolf Haufe Verlag GmbH, 2009. ISBN 978-3-448-10043-3.
-
Körmendy, Viliam. Německo-český slovník marketingových výrazů. Bratislava : Uniapress, 1997. ISBN 80-85313-27-8.
-
LÉVY-HILLERICH, Dorothea. Kommunikation in der Wirtschaft. Plzeň: FRAUS, 2009. ISBN 978-80-7238-893-6.
|