Předmět: Německá marketingová komunikace

« Zpět
Název předmětu Německá marketingová komunikace
Kód předmětu UJP/NMK
Organizační forma výuky Cvičení
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Zimní a letní
Počet ECTS kreditů 2
Vyučovací jazyk Němčina
Statut předmětu Volitelný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Dostupnost předmětu Předmět je nabízen přijíždějícím studentům
Vyučující
  • Vágnerová Renáta, Mgr.
Obsah předmětu
- Úkoly marketingu - Orientace na zákazníka, na trh - Vývoj marketingového konceptu - Marketingový výzkum - Formulování marketingových cílů - Strategické marketingové plánování - Portfolio - analýza - Marketingová strategie - Taktické marketingové plánování - Produktová analýza - Distribuční strategie - Komunikační strategie - AIDA - model

Studijní aktivity a metody výuky
Skupinová výuka, Projektová výuka, Výuka podporovaná multimédii, Demonstrace dovedností, Cvičení
  • Projekt týmový [20-60 / počet studentů] - 10 hodin za semestr
  • Kontaktní výuka - 26 hodin za semestr
  • Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15] - 15 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
mít znalosti na úrovni předmětu ÚJP/NC8W nebo velmi dobrou znalost německého jazyka - dle SERR úroveň B2
Výsledky učení
komunikovat v jazyce německém v oblasti marketingové terminologie - vysvětlit význam pojmů z oblasti marketingové komunikace
Odborné dovednosti
zpracovat návrh komunikační strategie fiktivní firmy - prezentovat výstupy z vlastních dotazníků, výzkumu
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Cvičení (praktické činnosti),
Výuka podporovaná multimédii,
Demonstrace dovedností,
Projektová výuka,
Skupinová výuka,
Hodnotící metody
Demonstrace dovedností (praktická činnost),
Individuální prezentace,
Výstupní projekt,
Doporučená literatura
  • KALKA, R., MÄßEN, A. Marketing. 5. Auflage. Planegg: Rudolf Haufe Verlag GmbH, 2009. ISBN 978-3-448-10043-3.
  • Körmendy, Viliam. Německo-český slovník marketingových výrazů. Bratislava : Uniapress, 1997. ISBN 80-85313-27-8.
  • LÉVY-HILLERICH, Dorothea. Kommunikation in der Wirtschaft. Plzeň: FRAUS, 2009. ISBN 978-80-7238-893-6.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr