Vyučující
|
-
Vágnerová Renáta, Mgr.
-
Hosnedlová Martina, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
1. Begegnungen. Tipps für einen Neustart. 2. Begegnungen. Ein interkulturelles Rollenspiel. 3. An die Arbeit. Jobs für morgen. 4. An die Arbeit. Stellenagebote, Bewerbungen. Vorstellungsgespräch. 5. Alles im Wandel. Veränderungen, Verhalten, eigene Meinung. 6. Alles im Wandel. Verbesserungsvorschläge. Zweifel, Zustimmung. 7. Lass uns reden. Online kommunizieren. 8. Lass uns reden. Kummunikationsverhalten. 9. Technik. Meldungen. Technische Erfindungen. 10. Technik. Gamifikation. Programme planen. 11. Präsentationen des Projektes. 12. Präsentationen des Projektes. 13. Zusammenfassung. Evaluation
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku [10-60]
- 35 hodin za semestr
- E-learning [dáno e-learningovým kurzem]
- 12 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
- 10 hodin za semestr
- Projekt individuální [40]
- 20 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
rozlišit plusguamperfektum |
rozlišit vedlejší věty s "bevor, bis, nachdem, seit, während" |
rozpoznat párové spojky |
rozlišovat skloňování adjektiv |
rozlišovat pasiv v přítomném čase, préteritu, perfektu a s modálním slovesem |
rozlišovat zpodstatnělá adjektiva |
rozlišovat užití particip I, II |
Odborné dovednosti |
---|
charakterizovat mezilidské vztahy |
správně strukturovat text |
aktivně diskutovat o aktuálních problémech |
hovořit o svých plánech do budoucna |
analyzovat texty studovaného oboru |
jednoduše popsat řadu situací v rámci známých témat a vyprávět příběh |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
identifikovat výrazy spojené s VS studiem |
vyjmenovat technologie používané ve výuce |
charakterizovat používání videí ve výuce |
identifikovat výrazy spojené se specifickými potřebami dětí |
vysvětlit metodu CLIL |
identifikovat výrazy spojené s hodnocením |
rozlišit výukové systémy v německy mluvících zemích |
Odborné dovednosti |
---|
správně popsat VŠ výukový systém, svůj studijní obor |
vytvořit projekt na zadané téma |
připravit exkurzi pro studenty svého studijního oboru |
adekvátně se vyjádřit o současných problémech ve školství |
vytvořit jednoduchý výukový plán s metodou CLIL |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Projektová výuka, |
Skupinová výuka, |
Kooperativní výuka, |
Odborné dovednosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Kooperativní výuka, |
Skupinová výuka, |
Diskuse, |
Demonstrace dovedností, |
Obecné způsobilosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
E-learning, |
Projektová výuka, |
Diskuse, |
Samostatná práce studentů, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Ústní zkouška, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Formativní hodnocení, |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Skupinová prezentace, |
Odborné dovednosti |
---|
Ústní zkouška, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Formativní hodnocení, |
Skupinová prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
Obecné způsobilosti |
---|
Ústní zkouška, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Skupinová prezentace, |
Doporučená literatura
|
-
Denger,S., Koithan,U., Schmitz,H., Sieber, T. Kontext B2.1 - Deutsch als Fremdsprache. Stuttgart, 2022. ISBN 9783126053402.
|