Vyučující
|
-
Hosnedlová Martina, Mgr.
-
Žegklitz Karel
|
Obsah předmětu
|
1.Kurz über das Auto 2.Das Auto, Autoteile 3.Wie funktioniert ein Viertaktmotor? 4.Wartung, technische Prinzipien 5.In der Werkstatt 6.Autoland Deutschland 7.Deutsche Automobilindustrie 8.Mit dem Auto unterwegs, Pannen 9.Führerschein in Deutschland 10.Straßenverkehr,Verbalisierung von Tabellen und Verkehrszeichen 11.Autounfall, Verkehrsregeln 12.Vom Fahrrad zum Motorrad, Verbalisierung der Statistik 13.Test Studenti předmětu NST4 mají k dispozici e-learningový program NST4. Přístup je přes moodle.zcu.cz.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Skupinová výuka, Kooperativní výuka, Diskuse, Samostudium studentů, Cvičení
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Příprava na souhrnný test [6-30]
- 10 hodin za semestr
- Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
- 20 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
využívat jazykové kompetence na úrovni A2 dle SERR |
správně používat gramatické prostředky dle požadované úrovně (hlavní a vedlejší věty, otázky, pády, časy...) |
shrnout smysl krátkých jednoduchých sdělení |
vyhledat informace v jednoduchých adaptovaných textech |
Odborné dovednosti |
---|
požadované gramatické prostředky využívat v komunikaci |
představit sebe, svou rodinu, blízké okolí a dosavadní studium |
jednoduše mluvit o běžných každodenních tématech a činnostech |
získat základní informace o osobách, čase, místě apod. |
vytvořit jednoduchý telefonát a zanechat zprávu |
napsat jednoduchý mail |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: používá s porozuměním odborný jazyk a symbolická a grafická vyjádření informací různého typu, |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
ovládat slovní zásobu týkající se probíraných kapitol (viz obsah) |
vyhledat informace v jednoduchých sdělení v rámci probíraných témat |
stupňovat přídavná jména |
rozlišovat předložky s danými pády |
tvořit minulý čas u probíraných sloves |
tvořit vedlejší věty |
Odborné dovednosti |
---|
popsat auto, jeho části a technické parametry |
vysvětlit princip fungování čtyřtaktního motoru |
popsat údržbu auta |
ovládat pravidla silničního provozu, dopravní značky |
shrnout, vyhledat nebo analyzovat informace získané v textu týkající se probíraných témat |
shrnout, vyhledat nebo analyzovat informace získané v poslechu týkající se probíraných témat |
používat adekvátně potřebné gramatické prostředky |
Obecné způsobilosti |
---|
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Samostatná práce studentů, |
E-learning, |
Odborné dovednosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
Diskuse, |
Skupinová výuka, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Obecné způsobilosti |
---|
Cvičení (praktické činnosti), |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Skupinová výuka, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Test, |
Odborné dovednosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Skupinová prezentace, |
Obecné způsobilosti |
---|
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Skupinová prezentace, |
Doporučená literatura
|
-
Luniewska, K. EinFach gut, Goethe Institut. Varšava, 1999.
-
Myšková, Návratová. Němčina pro strojírenské obory.
-
Svobodová, H., Šabacký, L. Němčina pro techniky. Plzeň, 2013.
-
Vedralová, H. Deutsches Textbuch für Studenten des Maschinenbaus. ČVUT, Praha, 1997.
-
Zettl, Erich; Janssen, Jörg; Müller, Heidrun. Aus moderner Technik und Naturwissenschaft. SRN, 2002.
|