Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
1) Presenting background information - making a good introduction, preparing and giving an introduction 2) Ways of organizing a presentation. 3) Making well-designed and well-presented visual aids. 4) The importance of body language. 5) Making an effective ending to a presentation. 6) How to handle questions effectively.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Kooperativní výuka, Výuka podporovaná multimédii, Demonstrace dovedností, Seminář
- Kontaktní výuka
- 26 hodin za semestr
- Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
- 8 hodin za semestr
- Projekt individuální [40]
- 23 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
student umí: - přiměřeně správně používat běžné gramatické struktury a slovní zásobu v situacích každodenního žkvota - postihnout hlavní smysl televizních a rozhlasových pořadů - porozumět textům psaným běžně užívaným jazykem vztahujícím se k odbornosti studenta nebo souvisejícím s každodenním životem - napsat souvislý srozumitelný text na téma, které student zná nebo ho osobně zajímá |
Výsledky učení |
---|
student umí: - připravi a přednést prezentaci na libovolné téma, - dodržet správnou strukturu prezentace, - používat vhodné jazykové prostředky s ohledem na publikum a situaci |
Vyučovací metody |
---|
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Kooperativní výuka, |
Hodnotící metody |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Formativní hodnocení, |
Obecné způsobilosti |
---|
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Formativní hodnocení, |
Doporučená literatura
|
-
Comfort, Jeremy. Effective presentations. Oxford, 1997.
-
John Hughes. Successful Presentations Student´s Book with DVD Pack. Oxford, 2016. ISBN 978-0-19-476835-1.
|