Kód předmětu Název předmětu | |||
---|---|---|---|
Semestr | Vyučovací jazyk | Počet ECTS kreditů | |
CBG/DIEX | Didaktická exkurze 1 | ||
Letní | Čeština | 1 | Předmět je nabízen přijíždějícím studentům |
Předmět je nabízen přijíždějícím studentům | |||
CBG/DIGE | Didaktika geologie | ||
Zimní | Čeština | 2 | |
CBG/DI1 | Didaktická exkurze 1 | ||
Letní | Čeština | 3 | Předmět je nabízen přijíždějícím studentům |
Předmět je nabízen přijíždějícím studentům | |||
CBG/DI2 | Didaktická exkurze 2 | ||
Zimní | Čeština | 2 | Předmět je nabízen přijíždějícím studentům |
Předmět je nabízen přijíždějícím studentům | |||
CBG/ENVR | Environmentální výchova | ||
Zimní a letní | Čeština | 4 | |
CBG/ENVRN | Environmentální výchova | ||
Zimní a letní | Čeština | 2 | |
CBG/ENVY | Environmentální výchova | ||
Zimní a letní | Čeština | 2 | |
CBG/EXDG | Didaktická exkurze z biologie a geologie | ||
Letní | Čeština | 2 | |
CBG/EXGP | Geologicko-paleontologická exkurze | ||
Letní | Čeština | 2 | Předmět je nabízen přijíždějícím studentům |
Předmět je nabízen přijíždějícím studentům | |||
CBG/GELA | Základy geologie | ||
Zimní | Čeština | 3 | |
CBG/GEO | Vědy o Zemi | ||
Zimní | Čeština | 3 | |
CBG/GEON | Vědy o Zemi | ||
Zimní a letní | Čeština | 2 | |
CBG/GEOS | Stavební geologie | ||
Zimní a letní | Čeština | 3 | |
CBG/GK | Geovědní kroužek | ||
Zimní | Čeština | 3 | |
CBG/HGPT | Paleontologie a historická geologie | ||
Letní | Čeština | 2 | |
CBG/HIGE | Historická geologie | ||
Zimní a letní | Čeština | 2 | |
CBG/HRG | Historická a regionální geologie | ||
Letní | Čeština | 3 | |
CBG/MIPE | Geologie pro biology | ||
Zimní | Čeština | 3 | |
CBG/9DIGE | Didaktika geologie | ||
Zimní a letní | Čeština | 1 | |
CBG/9ENVN | Environmentální výchova | ||
Zimní a letní | Čeština | 1 | |
CBG/9MIPE | Geologie pro biology | ||
Zimní | Čeština | 1 | |
CBG/99DGE | Didaktika geologie | ||
Zimní a letní | Čeština | 1 | |
KMT/AAO | Astronomie pro každého | ||
Zimní a letní | Čeština | 2 | |
KMT/AI | Astronomie a internet | ||
Zimní a letní | Čeština | 2 |